היסטוריה

KYT בתחילת דרכה הוקמה בתור “פרויקט מירוצים” בהשראת המייסד שלה מר Eddy Tedjakusuma אשר הקים בשנת 1980 את קבוצת PT TARA – אחת מיצרניות הקסדות הגדולות בעולם עד היום.

ביחד עם צמיחת השוק באסיה ובעולם, קבוצת PT TARA נחשבים כיום ליצרנים העיקריים אשר מתמקדים ביצור קסדות לאופנועים במתקני המפעל שלהם שבגודל 100,000 מ”ר.

הרעיון להקמת חברת KYT החל בשנת 1998 מתוך כוונה לעשות מותג שמגדיר את עצמו עם “DNA מירוצים” כלומר, ייצור קסדות לאופנועים עם התמקדות רבה באיכות ובמאפיינים של קסדה עם ביצועים המותאמים למסלול.

חזון החברה הינו ליצור את הקסדה הכי טובה בשוק עם דגש על שכפול ושמירה על האיכויות והתכונות הגבוהות ביותר של קסדות פרמיום למרוצים בכל העולם.
כל הקסדות של KYT מכילות את הDNA של קסדת מרוצים, גם אם אתם רוכבים בכביש או בשטח.

הודות לנסיון הרב של החברה בייצור קסדות פרימיום לאופנועים בעולם כולו, חברת KYT שמה דגש על תהליך הייצור הקפדני ביותר עם רמת הדיוק הגבוהה ביותר והטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

KYT הפכה במהרה למותג חשוב ומשובח, לחברה יש מחלקת פיתוח ומחקר אשר ממוקמים באיטליה – מעצמת האופנועים העולמית והיא מייצרת מגוון רחב של קסדות לאופנועים כגון: קסדות מלאות, קסדות נפתחות, קסדות 3/4 וקסדות שטח.

חברת KYT מקדישה מאמצים רבים בפיתוח קסדות מקצועיות לרוכבי MOTOGP, MOTO2,MOTO3 וSUPERBIKE.

חברת KYT מציעה כיום את קסדות המרוץ האיכותיות שלה ביחס תמורה למחיר הטוב ביותר בשוק.
אנו מציעים מגוון רחב של קסדות – החל מקסדות לרוכב המתחיל ועד קסדות לרוכב המקצועי.

הטכנולוגיה שלנו

מחלקת העיצוב / פיתוח של KYT בעלת ניסיון רב ומקצועי. האינטגרציה בין תחומים שונים ממלאת תפקיד מכריע במצוינות ואיכות המוצרים. המחויבות שלנו היא ליצור קסדות מעולות עם ביצועים גבוהים עם עיצובים וחומרים מתחדשים כל הזמן, חברת KYT משתפת פעולה עם רוכבי הצמרת של MotoGP, Moto2, Moto3 ו- MX GP.

קסדת KYT הינה הקסדה המתקדמת ביותר בתור קסדת מרוצים / קסדת כביש והיא משלבת בתוכה מספר מרכיבים חשובים: בטיחות, חומרים מהסוגים הטובים ביותר, ארגונומיה, אווירודינמיקה ואוורור תוך כדי התמקדות במשקל מינימלי.
למשימה מפרכת זו אנו מעצבים ומפתחים את הקסדות שלנו בעזרת הכלים המתקדמים ביותר כגון: CAS 3D, CAD 3D, CFD, Wind Tunnel, Rapid Prototyping.

קצת על הטכנולוגיה שבקסדות

כל קסדה שמיוצרת במפעל שלנו בנויה משלושה אלמנטים חשובים
קליפה חיצונית המיוצרת בטכנולוגיה חסרת תקדים. מערכת Eps לבלימת הלם. ריפוד ומערכות אוורור מתקדמות.

טכנולוגיית TRI מורכבת

TRI COMPOSITE הוא המונח שלנו לשילוב של קומפוזיט המורכב מפחמן, סיבים קוולאר / ארמידיים ופיברגלס מיוחד. סיבי פחמן הם חומר שנמצא בשימוש נרחב בתעשייה האווירית ובעולם התחרותי ביותר של מוטוספורט. יש לו כוח מדהים אבל קל במיוחד. עם שנים של מחקר, KYT TRI COMPOSITE מגבש תערובת מיוחדת של סיבים מרוכבים המספקים שחיקה ועמידות בפני השפעה גבוהה.
אודות

טכנולוגיית דיוק

עבור קסדת מרוכבים KYT כל קליפות המרכיבים שנוצרו בייצור מנותקות בטכנולוגיה מיוחדת.
הפתחים לאזורי המצחייה והאוורור נחתכים למעטפת הקסדה בטכנולוגיית Water JET מתקדמת. זה מבטיח דיוק של צורת הקליפה.

בנוסף, כל קסדת מירוץ KYT נבדקת לבדיקת מנהרות הרוח שלה בשלב פיתוח המוצרים שלה. זאת בכדי לחקור את הדינמיקה האווירית ואת הביצועים של זרימת אוורור האוויר. זה מבטיח את היציבות כמו גם את רמת הרעש שמפיקות הקסדות במהירות הקיצונית.

אודות

צפיפות החומרים בקסדה

קסדת KYT כוללת צפיפות שונה כדי להבטיח את בטיחותה. ספינות KYT EPS מיוצרות מחומר מיוחד הסופג אנרגיה מהשפעה במהירות גבוהה. צפיפות KYT מרובה שונים בתוחם ה- EPS מורכבת לרכיב אחד אחד בתוך מעטפת הקסדה. ממד התבנית של אניה ה- KYT EPS מיוצר בדיוק ומדומה בטכנולוגיית CAD 3D.
אודות

ריפוד פנימי מתקדם

קסדות KYT מתאימות לנוחות ומתאימה לנסיעה ארוכה ולספורט מוטורי במהירות גבוהה: עיצוב הריפוד חייב להתאים בצורה נעימה ונכונה סביב ראשך, עם תחושות נוחות. הבד מיוצר עם מגע רך מגניב מיוחד וחומר בעל ביצועים גבוהים המאפשרים ספיגת זיעה ופיזור גדולים. רוב ספינות הפנים של קסדות KYT נועדו להיות ניתנות להסרה. אתה יכול להחליף אותו בנחת ולבחור בין גדלי כרית לחיים שונים כדי להתאים את הקסדה שלך בכושר טוב, מה שהופך את הקסדה שלך לנוחה יותר. רצועת סנטר היא חלק חשוב נוסף בריפוד הפנים כמערכת שימור. תפקידה של סנטרף הוא להחזיק את הקסדה בחוזקה על הראש. עליו להיות בעל חוזק מתיחה מסוים. רצועת הסנטר מחוברת היטב לקליפת הקסדה בעזרת מסמרות מתכת. מערכת השמירה ננעלת בעיקר עם שתי מערכות, טבעת DD מנירוסטה הזמינה לקסדות Full Face Racing שלנו או עם מערכת אבזם מיקרומטרי לסיבוב פנים ופתיחה.
אודות

בקרת איכות

מספר מסוים של קסדות KYT נבדקות באופן עקבי כאשר אנו בודקים כל דגם אצווה במעבדת בדיקות KYT.
כל קסדה נבחנת בפירוט על מנת להבטיח כי האיכות והבטיחות הם עילאיים. אנו גם מאשרים שכל דגם עומד בתקן הבדיקה הנדרש על ידי מדינת היעד שלו או חורג ממנו. זה עשוי להיות ECE, DOT או Snell.

בדיקות רבות נערכות על ה- EPS על עקביותו ועל המעטפת החיצונית לתפקודו ולספיגת זעזועים. אנו מבצעים את הבדיקה גם למעבדה עצמאית מכיוון שבתי בדיקות רבים לוקחים זאת בחשבון ומאמתים אותם.

אודות