NX-RACE - CARBON BLACK

קסדות קרבון (סיבי פחמן) – מה היתרונות שלה?

החומר קרבון (סיבי פחמן) מתאפיין במשקל נמוך מאוד, חזק ועמידות גבוהה בפני שברים. חומר הקרבון פותח במקור בשנות ה-60 בתעשייה האווירית, ולאחר מכן הוא שימש גם בתעשיות אחרות כמו בנייה וספורט. קסדות קרבון הופכות פופולריות יותר בספורט המוטורי מכיוון שהן בעלות משקל קל ומספקות הגנה טובה יותר מאשר קסדה רגילה.

ישנם יתרונות רבים לשימוש בקסדות קרבון על פני קסדות מסורתיות. קסדות קרבון (סיבי פחמן) קלות מאוד, מה שמוסיף לנוחות כאשר לובשים את הקסדה לפרקי זמן ארוכים, בנוסף חומר הקרבון מספק לקסדה הגנה טובה יותר מפני פגיעות בגלל יכולת החומר לספוג זעזועים בשל חוזק המתיחה הגבוה שלהם. חומר הקרבון עוזר גם עוזר לאוורור הקסדה שיכול לסייע במניעת מכת חום במהלך מרוצים / נסיעה ארוכה .

קסדות קרבון היום הם קסדות הפופולריות ביותר בספורט המוטורי. הן קלות יותר, חזקות יותר ועמידות יותר, קסדת הקרבון הראשונה נוצרה על ידי קסדות בל בשנת 1975. היא שימשה נהגי פורמולה 1 כגון אמרסון פיטיפלדי וג’יימס האנט.

בסוף שנות ה-90, קסדות קרבון החלו לשמש בענפי ספורט אחרים כמו רכיבה על אופניים ומוטוקרוס. מספר המשתמשים בקסדות קרבון גדל באופן משמעותי כאשר זה הפך לסטנדרט עבור רוכבי ה MotoGP מאז 2003.

קסדות קרבון עשויות מחומר קל משקל ועמיד שהוא גם נוח וגם מגן. הקסדה מתוכננת גם להיות אווירודינמית, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הצוואר ברכיבה.
סיבי פחמן (קרבון) זהו חומר אידיאלי לקסדה מכיוון שהוא חזק מספיק כדי להגן מפני פגיעות מהתנגשויות במהירות גבוהה תוך שהוא קל מספיק כדי להפחית פציעות צוואר כתוצאה מהצלפת שוט במהלך פגיעה.
הקסדה תוכננה כך שתעמוד בתקני הבטיחות הן של משרד התחבורה האמריקאי והן בתקן האירופי ECE R22-05, כך שתוכלו להיות בטוחים שהיא תעשה את עבודתה בהגנה על הראש שלכם בתאונה.

חברת KYT מגדירה את עצמה חברה בעלת “DNA מירוצים” כלומר, ייצור קסדות לאופנועים עם התמקדות רבה באיכות ובמאפיינים של קסדה עם ביצועים המותאמים למסלול ולכביש, קסדות KYT פותחו עבור רוכבי המסלול של MOTO GP ומשמשות רוכבים רבים בארץ ובעולם.
לחברת KYT יש מגוון קסדות קרבון לכביש ולשטח.

שתף פוסט