מצלמת קסדה לאופנוע

מצלמת קסדה לאופנוע

בדיוק כמו שזה נשמע, מצלמת קסדת אופנוע היא מכשיר שאתם מחברים לקסדה שלכם אשר מתעד את צילומי הרכיבה, את התנועה מסביבכם ועוד. מצלמות אלו מוצמדות לרוב לחלק הקדמי או האחורי של הקסדה של הרוכב, והן מתעדות כל מה שלפניהן. קטעי הווידאו מאוחסנים לאחר מכן בכרטיס זיכרון במצלמה, מה שמאפשר שליפה מהירה של הסרטונים והקרנתם כקובץ בכל מדיה.

ישנם יתרונות רבים לשימוש במצלמות אלו כאשר אתם רוכבים על אופנוע. אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם אחת מהמצלמות הללו, ישנם דגמים רבים ושונים לרכישה אונליין, כמו גם בחנויות השונות. בין אם תרכשו מצלמת קסדה לאופנוע בחנות זו או אחרת, כדאי לרכוש את המצלמה במקום בו מוצעת גם התקנה חינם. בסופו של דבר, מצלמות קסדת אופנוע הן דרך טובה ללכוד את משך הנסיעה בסרטון. תוכלו להנות מהנופים שצילמתם, להשתמש בתיעוד עבור חברות הביטוח וכל שתצטרכו מהמצלמה.

מצלמות קסדת אופנוע עמידות למים וזעזועים -סטילס ווידאו

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמת קסדה לאופנוע הוא, האם אתם רוצים שהיא תהיה עמידה למים ועמידה בפני זעזועים אם אתם כן רוצים שהיא תהיה עמידה למים, ודאו שלמצלמה יש מיקרופון חיצוני כדי שתוכלו ללכוד קול בתנאים רטובים (כמו בגשם). זאת ועוד, מצלמת קסדת אופנוע חסינות זעזועים היא הבחירה הטובה ביותר לרוכבים שרוצים לתפוס כל רגע ברכיבה, אך גם להגן על הצילום מפני רעידות הנובעות ממהמורות בכביש.

מצלמות קסדת אופנוע עמידות למים הן מצלמות מתקדמות שיכולות לשמש הן להקלטת סרטונים והן לצילום תמונות סטילס במהלך הרכיבה. אם המצלמה חסינה נגד מים וזעזועים, ייתכן שעלותה תגיע עד כ-450 ₪ ומעלה. ישנן גם מצלמות זולות ממחיר זה, אך לא תמיד הן יהיו אכן איכותיות ומיועדות לרכיבת שטח.

מצלמת קסדת אופנוע לרכיבת שטח

בניגוד לקטנועים או אופנועי כביש, בפעמים רבות רוכבי שטח יצטרכו מצלמה שנקראת מצלמת אקסטרים. אלו מצלמות עמידות מאוד וכאלו שיכולות לספוג זעזועים רבים במהלך הרכיבה. כמו כן, מצלמות אלו לעיתים מאופיינות ביכולת צילום יותר גבוהה, מה שמספק לכם סרטונים שאפשר להשתמש בהם גם למטרות שיווקיות.

מצלמת אקסטרים לקסדת אופנוע יכולה לעלות כ-1,500 ₪ ומעלה, כאשר יש גם מותגים שאינם מוכרים אשר משווקים את המצלמות שלהם במאות שקלים בודדים. אם אתם כבר מתכוננים להשקיע במצלמת אקסטרים לקסדת אופנוע, ייתכן שיהיה כדאי להשקיע כמו שצריך ולרכוש אחת איכותית.

טיפים לרכישת מצלמה לקסדת אופנוע

בכבישים הסואנים כל כך של ישראל, מצלמות קסדה הן אביזר חיוני לרוכבי אופנועים. מצלמות אלו נותנות לרוכב נקודת מבט שאינה זמינה עם קסדה רגילה. הן גם עוזרות בלכידת קטעי וידאו לסרטונים, שיכולים לשמש כראיה במידת הצורך. בתוך כך, ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות קסדה המשתנות במחיר ובתכונות שלהן. כדי לנסות להקל על הרכישה שלכם, ריכזנו כמה טיפים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בעת רכישת מצלמת קסדת אופנוע.

קודם כל, חפשו מצלמה עם ממשק קל לשימוש, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי כל הכפתורים או ההגדרות שעליה. שנית, בחרו מצלמה אשר יכולה להתממשק עם אנדרואיד, APPLE, עם מחשבים ניידים ונייחים. כמו כן, קחו בחשבון כמה אחסון יש למצלמה וכמה זמן הסוללה מחזיקה לפני התרוקנותה. ולא פחות חשוב, תבדקו האם ניתן להרחיב את כרטיס הזיכרון של המצלמה או שמא מדובר בזיכרון פנימי קבוע. ולבסוף, גודל המסך הוא תכונה נוספת שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמת קסדה.

שתף פוסט